domingo, 21 de abril de 2013

Per Sant Jordi, un diari una rosa / Para Sant Jordi, un periódico y una rosa



Arriba el dia de Sant Jordi, patró de Catalunya, una entranyable festa de concòrdia expressada a través de la rosa amb l'espiga i el llibre. Sant Jordi mata el drac, símbol del paganisme. Mentre que la rosa simbolitza la passió, i l'espiga la fertilitat.
També és el Dia Internacional del Llibre, tal i com ho va decretar la UNESCO, la qual cosa dóna més força, valor i projecció un dia que es celebra com si fos una festa que ara ja és de tots els ciutadans del món.

Si el 23 d'abril voleu oferir un regal únic i irrepetible, us recomanem que acompanyeu la tradicional rosa amb un diari o una revista original i autèntica del dia en què va néixer aquella persona que per a vosaltres és molt especial. Qui ho rebi us ho agrairà de tot cor i disposarà d'una joia producte d'un temps que ja forma part inesborrable de la història, guardat per sempre com una peça que esdevindrà una part material de la vida d'aquest ésser tan estimat.

Us recomanem que passeu per la nostra botiga o bé consulteu la nostra extensa disponibilitat de diaris i revistes, molt variada per satisfer tots els gustos dels clients més exigents i a més a uns preus competitius.

Si no sabeu quin llibre regalar, nosaltres som la millor alternativa. Per aquest Sant Jordi, regala un diari i una rosa.




Llega el día de Sant Jordi, patrón de Cataluña, una entrañable fiesta de concordia expresada a través de la rosa con la espiga y el libro. Sant Jordi mata al dragón, símbolo del paganismo. Mientras que la rosa simboliza la pasión, y la espiga la fertilidad.
También es el Día Internacional del Libro, tal y como lo decretó la UNESCO, lo que da más fuerza, valor y proyección un día que se celebra como si fuera una fiesta que ahora ya es de todos los ciudadanos del mundo.

Si el 23 de abril queréis ofrecer un regalo único e irrepetible, os recomendamos que acompañéis a la tradicional rosa con un periódico o una revista original y auténtica del día en que nació aquella persona que para vosotros es muy especial. Quien lo reciba os lo agradecerá de todo corazón y dispondrá de una joya producto de un tiempo que ya forma parte imborrable de la historia, guardado para siempre como una pieza que devendrá una parte material de la vida de ese ser tan querido.

Os recomendamos que paséis por nuestra tienda o bien consultéis nuestra extensa disponibilidad de periódicos y revistas, muy variada para satisfacer todos los gustos de los clientes más exigentes y además a precios competitivos.

Si no sabéis qué libro regalar, nosotros somos la mejor alternativa. Para este Sant Jordi, regala un periódico y una rosa.