martes, 11 de noviembre de 2014

Portes obertes el pròxim divendres 14 Puertas abiertas el próximo viernes 14

El proper divendres dia 14 us oferim la possibilitat de què vingueu lliurement a conèixer per dins la nostra botiga del carrer de Joaquín Costa nº44. Us explicarem qui som, què fem i què oferim, alhora que descobrireu un món singular i un comerç únic a Barcelona.
A més, si també voleu participar en la ruta "El Raval: un món de cultura" que organitza Raval Cultural, us podeu inscriure clicant AQUÍ. L'itinerari s'iniciarà a la plaça de Salvador Seguí (davant la Filmoteca) a les 18:00h. i acabarà a l'interior de la nostra botiga.
Totes aquestes activitats són gratuïtes.



El próximo viernes día 14 os brindaremos la posibilidad de acercaros a conocer por dentro nuestra tienda de la calle de Joaquín Costa nº44. Os explicaremos quiénes somos, qué hacemos y qué ofrecemos, a la vez que descubriréis un mundo singular y un comercio único en Barcelona.
Además, si también deseáis participar en la ruta "El Raval: un món de cultura" que organiza Raval Cultural, podéis inscribiros clicando AQUÍ. El itinerario se iniciará en la plaza de Salvador Seguí (delante de la Filmoteca) a las 18:00h. y terminará en el interior de nuestra tienda.
Todas estas actividades son gratuitas.



A LA PREMSA D'AQUELL DIA: FEM COMERÇ I FEM CULTURA